Regulamin
 

REGULAMIN

Serdecznie witamy Państwa na stronie na której można zapoznac sie z warunkami zakupu w naszym sklepie. Na naszych aukcjach można zakupić tylko NOWE przedmioty, działamy jak najbardziej legalnie, jesteśmy w 100% uczciwi. Kupując w sklepie SellYo zawierasz umowę sprzedaży z:

Impart Spółka Cywilna
Kamil Paluch
ul. Śnieżyńskiego 35
Lublin 20-706

NIP 712-323-77-37
Regon 060729792

  1. Termin płatności to 7 dni roboczych. W szczególnych wypadkach może ulec on przedłużeniu.
  2. Wysyłki są realizowane w ciągu 12h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu informacji o przesyłce pobraniowej.
    • Przedpłata na konto 15,00 zł
    • Wysyłka "za pobraniem" - płatne przy odbiorze - 18,00 zł
    • Koszty transportu są to koszty przesyłki naliczane zgodnie z cennikiem POCZTY POLSKIEJ - POCZTEX48 oraz  koszty związane z pakowaniem paczek. 

  3. Istnieje możliwość zwrotu butów lub wymiany na inny rozmiar lub model, do 14 dni od daty otrzymania przesyłki,  po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym. Buty należy odesłać na adres:
    Impart SC
    Kamil Paluch
    ul. Turystyczna 5 
    Lublin 20-207
    1. Do przesyłki należy dołączyć formularz wymiany - dostępny po kontakcie mailowym.
    2. Koszty przesyłki butów które są wymieniane na inny rozmiar/model/kolor pokrywa Klient/Kupujący. Buty odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Wymianie podlegają tylko buty nie posiadające żadnych śladów użytkowania.

  4. Klient ma prawo do zwrócenia towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu pieniędzy, o ile towar zwrócony jest wadliwy i zostanie sprzedającemu w stanie niewskazującym na użycie i zgodnie z zasadami stosowanymi przez sprzedającego.
    1. Reklamację będą brane pod uwagę wyłącznie w przypadku wad ukrytych powstałych z winy producenta w obuwiu nie zużytym. . Reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176).
    2. b) Obuwie do reklamacji przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
    3. Reklamacji nie podlegają:
      • naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
      • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)
      • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji
      • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
      • wygoda obuwia
      • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki
      • odbarwienia
      • przemoczenia
    4. Odesłać paczkę można jedynie po wczesniejszym kontakcie e-mail, wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć formularz wymiany dośtepny po kontakcie email.

  5. Odstąpienie od umowy możliwe jest do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
  6. Kontakt.
    Na e-mail odpowiadamy w przeciagu 24 godzin.
    Odpisujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-15:00

    Adres korespondencyjny:
    Impart SC
    Kamil Paluch
    ul. Turystyczna 5 
    Lublin 20-207

  7. Najcześciej zadawane pytania.
    1. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
      Najlepszym sposobem aby dobrać odpowiedni rozmiar i uniknać wymian obuwia jest zmierzenie wkladek w butach ktore nosiła Pani do tej pory i na tej podstawie dobrac odpowiedni rozmiar butow na naszych aukcjach. 
    2. Czy mogę otrzymać fakturę vat?
      Tak. W tym przypadku prosimy o kontakt drogą mailową.
    3. W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?
      Płatność przelewem (na poczcie, w banku, za pośrednictwem kont internetowych) Przy odbiorze osobistym gotówką.
    4. Czy moge zamienic buty jesli rozmiar okazalby sie zły? 
      Oczywiscie, procedura zamiany opisana jest w regulaminie.
    5. Czy jest moliwosc odbioru osobistego zakupionego obuwia? 
      tak, odbior osobisty jest mozliwy pod adresem: ul Turystyczna 5 Lublin (SellYo), od poniedzialku do piatku
      w godz 8-15, przed odbiorem wczesniej najlepiej jest skontaktowac sie drogą mailową.
    6. Jakie sa koszta przesylki?
      wysylka po przedplacie na konto: 15,00 zł
      wysyłka "za pobraniem" płatne przy odbiorze 18,00 zł
    7. Paczka zagineła, co zrobic?
      prosimy o kontakt mailowy.

  8. Postanowienia końcowe:
    Składając zamówienie Klient wyrażacie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Impart SC Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień. Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak: Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.) Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)

    W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. 

    Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.
do góry
Wykonanie: feb.net.pl Oprogramowanie: Shoper
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl